0 грн
Зробити замовленняОплата
- Накладений платіж - оплата здійснюється готівкою, під час отримання замовлення, до сумми замовлення додається додаткова вартість послуги: 20 грн + 2% від вартості замовлення.
- Безготівковий розрахунок - оплата здійснюється через касу банку або термінал самообслуговування, до сумми замовлення додається комісія банку: +1% від вартості замовлення.
- Приват24 - оплата товара через приложение Приватбанка, в любое время суток, не выходя из дома, до сумми замовлення додається комісія банку: +0,5% від вартості замовлення
Доставка
Мінімальне замовлення для відправки: 300 гривень!
- Сума замовлення 300-3000 грн. - доставку оплачує покупець
- Сума замовлення 3001-6000 грн. - доставка у відділення безкоштовна
- Сума замовлення понад 6001 грн. - доставка адресна безкоштовна
Доставка здійснюється згідно графіку перевізника;
Ми дотримуємося всіх правил безпеки і температурного режиму при відправці товару.
Такі ветеринарні препарати як вакцини і сироватки пакуються в ящик із пінопласту + термоконтейнер (хладоген), що збільшує вартість замовлення на 70 грн.
Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".
Замовлення відправляються в день замовлення, якщо замовлення було здійснено до 14-00 і при наявності товару в повному обсязі, або на наступний день після замовлення.
Приймання замовлень
1. Через сайт інтернет-магазину - цілодобово, без вихідних.
2. По телефону з 09:00 до 18:00 з пн-пт, субота з 09:00 до 16:00, неділя вихідний.
Обмін і повернення товару
Обмін і повернення поширюється на всі товари, представлені в інтернет-магазині "Zoovet", крім товарів з категорії "Ветпрепарати".
У законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
- Якщо товар не відповідає тій якості, про яку заявляв виробник.
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на точно такий:
якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою;
не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, якості споживча , заводську упаковку, пломби і документи.
Але є причини, за якими повернення товару не може бути проведене, наприклад:
- з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
- під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
- відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
Повернення товару на склад здійснюється за рахунок покупця.
Повернення грошових коштів здійснюється на протязі тижня (7 календарних днів) з моменту отримання і перевірки замовлення від одержувача до продавця.
Спосіб повернення коштів визначається в індивідуальному порядку.
Попередньо з усіх питань, що стосуються повернення, необхідно зв'язатися з менеджером по тел.
+38 (098) 61-99-113
+38 (095) 839-26-29